Björnbröder

2010-12-14 @ 16:37:43
Pluggar och har allmänt tråkigt.
Men då kom jag på den briljanta idén att lyssna på Disney musik till - Det negativa blev då att jag började sjunga med och slutade plugga. Bra Moa! Men nu är tillbaka på rätt spår, okej efter den här låten iaf.
Igår var de mysigt lucia tåg, pappa fick tyvärr inga bra bilder men det får gå ändå. Det var fullsatt båda gångerna och det var så varmt. Första så satte sig flera ner( för att inte svimma) och jag tror att nån svimmade. Sen andra så mådde inte Lucian bra. Det kunde gått bättre på den fronten men de funkade. Själv slog de till idag. Mådde ganska illa när jag kom hem igår men imorse snurrade allt och jag hade ont i halsen. Så har käkat glass, druckit te och kollat på film hittills. 

Ska börja aktivera mig lite, plugga och öva sång m.m.

Förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0