muuussiiik!

2010-12-17 @ 15:27:20
Sitter i skolan och har datakunskap. Vi har gjort ett Excel prov idag och det gick bra tycker jag. Hoppas att lärarn är nöjd med mig så att jag får mig ett MVG!
Väntar på hanna som jag tar sällskap med hem. Tänkte lyssna lite på musik på youtube men de vill inte jobba med mig så just nu sitter jag och lyssnar på exempel musik, inget bra har de att erbjuda iaf.
Hoppas att söta Hanna är klar så att vi hinner hem innan det blir mörkt :)

Ikväll blir det mys, antingen men Christoffer eller med min familj. Trevligt avslut på en trevlig vecka.
Sen imorgon kör vi föreställningar vi 13 och 16 och samma tider på söndag. I Östanåskolans aula i Eksjö, kom dit!
Imorgon kväll ska jag mysa med min söta Emma, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0