Trött? jaaaaa!

2010-12-20 @ 12:48:59
Jag har haft en underbar helg men det tar ut sig på måndagen. jag mår lite lätt illa och huvudet bankar samtidigt som ögonen inte vill hållas öppna. Roligt att man har matteprov snart då.
Jag sov hos min älskling i Eksjö inatt, kollade film och myste. Tråkigt bara att jag somnade och tydligen missade "de 20 viktigaste minuterna i filmen". Men vad ska man göra när man ligger i en varm famn och är lite trött - Jo man somnar! Sen imorse åkte han till Tranås vid halv 7 och jag åkte till Nässjö vid sju så det lev ingen sovmorgon heller. Jag tror faktiskt att jag har sovit ungefär 3 h inatt och då fungerar inte min kropp rätt. Sitter och blänger mest ;P

Men ska väl ta tag i mitt liv och dra mig mot matten för att göra ett underbart trevligt prov!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0