X-mas

2010-12-09 @ 15:54:09
All I want for Christmas is you

Sitter instängd på mitt rum och hjälper tomten lite, alltså slår jag in paket!
Julen närmar sig med stormsteg, UNDERBART!
Jag älskar julen av någon anledning, tror de beror på att det är lov, haha!
Ur högtalarna kommer Eurythmics... också de underbart! Pappa har lärt mig lyssna på gamla goa låtar som gjordes innan jag föddes. Sjukt bra musik tycker jag då. Inte det här som går runt runt på radion, bara gjort i en studio. Utan det här är människor som spelar instrument och gör musik!

ska sticka till källaren och gömma julklapparna och sen äta.
Puss!


Mycket snö... lite är okej men nu får de gärna sluta falla ifrån himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0