Dansuppvisning och en massa helg!

2010-11-28 @ 11:11:57
I fredags var det dansuppvisning i Eksjö. Det var så himla roligt att jag vet inte vad. Våran grupp var så bra :D
Jag och Emma har fått mycket beröm för dansen och gruppen i sig har fått jätte mycket beröm för att ha varit så synkade och bra.
Indiandansen ifrån Peter Pan inledde, och den känslan att få ta på sig indiankläderna igen och bli sminkad som en indian igen - Den känslan är obeskrivlig. Det är GLÄDJE!
Och att få sån feedback när vi körde numret, det är underbart.

Idag är det julskyltning och snart kommer en väldigt söt pojk hit och gör mig sällskap i kylan. Inte fel över huvudtaget :) Nu väntar duschen och sen kommer en bildbomb ifrån min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0