Peter!

2010-10-10 @ 21:03:07
Den sista tåren har fallit för den här gången.
Det går inte beskriva med ord för vad jag känner just nu!
Det är kärlek men ändå saknad, det är glädje men ändå sorg.
Jag känner mig tom men ändå så hel.
Men det jag kan säga är iallafall att jag älskar alla i Peter Pan. Ni har gjort det här till det bästa som har hänt mig. Alla tårar idag, alla glädje tårar rättare sagt :*, var för er. För att ni är ni, för att ni är så helt fantastiskt underbara.
Jag sa till Olliver att jag inte skulle gråta på finalen, gråta kan man göra när vi river hela scenen. Vem står och gråter om inte jag? Och när jag väl lugnat ner mig igen så kramade man gråtande människor så då grät man mer.
När jag äntligen trodde att jag var klar så sa Crille några helt underbara ord, och då grinade man mer! 
Det jag försöker säga är att jag älskar er, och detta är inte ett farväl. Det här är bara början på något stort! <3


Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0