Piers Chater Robinson!!

2010-09-26 @ 00:14:43
Jag har idag träffat en väldigt trevlig och grymt begåvad man. Han heter Piers och har gjort musikalen Peter Pan. Själva historien om pojken som inte ville växa upp är skriven av J.M Barrie men Piers gjorde den till en musikal. Han kom ända ifrån London för att kolla på våran föreställning. Så ni som någonsin haft en tanke på att det här bara är en liten skit sak - Glöm det! Har du inte beställt biljetter gör det nu. De kommer att ta slut fort! :D

Svävar som på rosa moln, har lite svårt att somna om jag ska vara ärlig. Att han gav oss betyget 11 av 10 möjliga är ju inte klokt. 

Nu ska den här bruttan försöka lunga ner sig och somna -  imorgon är en ny dag och en ny föreställning!


Ful min men skit samma. Har precis sminkat av mig Indian-sminkningen. Är fortfarande rödflammig i ansiktet dock, lite svårt att få bort det. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0