When you tell the world you're mine!

2011-01-14 @ 22:26:54


Imorgon blir det dansledarutbildning och jag är ganska jätte taggad!
Dels får man träffa en massa söta människor och sen får man dansa och lära sig en hel del!

De som känner mig vet att jag har knä problem, och för er som inte känner mig så vet ni det nu.
Det är fortfarande under utredning och jag ska till sjukgymnasten på onsdag för andra gången under en månad. Får se vad domen blir - Operation eller lägga av med dansen? Inte roligt vilket av det, men nu vill jag att allt ska bli bra en gång för alla... Vill kunna dansa som förr, utan att bli hindrad av smärtan och inte kunna göra allt fullt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0