Green Street Park

2011-06-27 @ 18:42:36
Har du hört talas om Stadsfesten som är i Eksjö till hösten?
Jag tror inte många har missat de, men har du ändå på något konstigt sätt gjort de så kan jag berätta att det är en helg du inte får missa.
Som det ser ut nu är det 80 artister på 7 scener på två dagar. Det kommer artister så som September, Eric Saade och The Ark och de är bara några få (:

Men det viktiga som jag tänkte komma fram till är att jag har fått möjligheten att jobba på den här grymma Stadsfesten i år igen (:
Förra året satt jag och Emma i Artistincheckningen men iår så är jag emd i idé gruppen för Green Street Park, GSP eller Parken. Japp, kärt barn har många namn ;)
Och det coola är att det är vi ungdomar som styr på det här stället. Visst, de går igenom Fiesta (som är arrangörer för hela Stadsfesten) men det är vi som ger idéer om hur vi vill ha det. 
Så när du kommer till Stadsfesten så sök upp GSP, för där hittar du allt du vill ha. 
Vi kommer ha tävlingar, turneringar, workshops och vi har även en scenen där artister kommer att uppträda!

Så kom till Green Street Park - Din oas mitt i stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0