Gårkvällen

2011-03-04 @ 10:44:14
Igår var jag på hv-brynäs i kinnarps med familjen. Vi hade verkligen jätte trevligt och det var länge sedan vi gjorde något tillsammans alla fyra.
Men jag hade en väldigt äcklig gubbe bredvid mig hela matchen, han sa att det inte kunde bli mycket bättre, hv match och sen en vacker flicka bredvid sig. Japp... kul!
Sen satt han och små pratade med mig under matchen - kanske inte det roligaste men jag överlevde.
Sen drog han ett skämt:
Vet du varför tjejer inte vill vara tillsammans med en hockeyspelare?
- De skjuter alltid utanför!
Hah.. såå roligt!

Ne men ska snart göra prov så ska dra, sen ska jag nämna Sandra och Robin också som sitter bredvid mig och snackar om något jädra honululu eller vad det är.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Honululu heter det :D

2011-03-04 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0