Redan fredagnatt?

2011-11-19 @ 02:53:25
Veckan har gått snabbt men ändå långsamt på nåt sätt. 
Det har hänt så mycket men ändå så himla lite.
Förvirrande

Min kväll har varit ganska sådär jätte bra!
Först lucia övning med Nässjös luciatåg. Lika underbart som alla andra år.
Sen bar det av mot ett dagis för att fira Jennie och Arbnora, men arbe kunde inte komma... tänker på dig hjärtat! ♥
Ja, ett dagis låter lite konstigt men vi var själva där hela kvällen och natten så vi hade det underbart roligt. Det var en blandning av skratt, toast, djupa samtal och pianospelande.
En jätte bra kväll helt enkelt med fina klasskamrater!

Nu ska jag glo på Idol som jag missade ikväll för jag är inte trött alls faktiskt! Konstigt för jag låg och somnade nästan på soffan för nån timme sen men nu har jag blivit pigg och allert istället ;P

Och sen imorgon blir det dansövning på Studion och sen blir det nog fest i Eksjö. Fin dag helt enkelt.

Nu:Idol och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0