ever since you knew your power, you've made me cry

2012-04-29 @ 12:06:24
Igår fick jag äntligen träffa Linn, hon kom hem nu i veckan efter att ha varit och rest runt i Asien m.m under 4 månader. De var så mysigt att få krama om henne igen! :)
Sov även hos bästa Emma inatt, mys!

Idag är det den internationella dansens dag (eller vad de heter) så jag ska till Pigalle om några timmar för att kolla på dans med Erica, ska bli trevligt att träffa den underbara tjejen igen. Sen ikväll ska jag träffa en söt pojk.
Låter som en bra dag i mina öron! 

Over and out


Kan förresten meddela att jag kommer vara med i SmT imorgon, som "fotomodell" faktiskt! Ska bli roligt att se resultatet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0