Revy veckan

2012-01-05 @ 16:15:48
Idag har jag köpt en ny dator - igen!
Den jag köpte förra veckan klarade inte av spotify och iTunes, herregud...
Men jag är nöjd med mitt nya köp än så länge ;)

Igår var jag och jobbade på revyn som sagt, skit roligt även om det bara var genrep. ikväll är det premiär och det är typ slutsålt, men jag ska inte jobba ikväll.
För snart ska jag iväg med familjen till ett par kompisar, äta smörgåstårta *mums* och sen ska vi kolla på Nässjö Revyn - Den gula tråden.
Det ska bli riktigt roligt :) 
Vet flera som är med i ensemblen plus att min fina vän Erica är den som sminkar hela gänget bakom scenen ;)
Ser fram emot en mysig kväll iaf.

Imorgon blir det att jobba med Ghost, ska skriva ihop hela akt 2. Det kommer ta sin lilla tid, men det är bättre att få det gjort ;)
Sen på lördag blir det revy jobb igen :D

ha en bra trettondagsafton allihop!

Puss



En fin bild på mig och Annie för ett år sedan, tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0