Dag 4

2012-03-29 @ 21:46:16
Har haft en väldigt bra dag, bla pga att jag hade mina "egna" lektioner idag!
Var väldigt nervös över att eleverna skulle tycka att dansen var "töntig" osv, eftersom att de är så coola -08:or. Men icke, lektionerna blev succé. När de var slut så ville de dansa mer (:
Fick även konstruktiv kritik av min handledare Madeleine, både för lärandet och för min egen dans.

Har även hittat min efterlängtade skinnjacka, efter timmar av sökande i alla sthlms butiker. Nu är den min :D

Jag har hade en braaaa dag helt enkelt!
Dock håller jag på att somna strax, vilket iförsig vore lika bra med tanke på att jag ska upp 05:45 imorgon också.

Sista dagen på Kulturama, ååh vill inte åka hem samtidigt som jag mer än allt vill vara hemma :P
Hahhaah!!

Nu ska jag iaf fortsätta titta på Step up 2!

Bilder ifrån i eftermiddags:





Så fin utsikt ifrån lägenheten här i Sollentuna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0