åh härliga soliga dag!

2014-04-27 @ 17:58:00
Idag är en sån där härligt bra dag!
Jag hade en supermysig kväll med tjejerna ute igår och även om kvällen inte slutade som den skulle så känns allt bara bra! :)
Solen lyser idag och jag har hunnit med så mycket, Och än är kvällen ung ;)
Jag har tränat med Sandra och Ante, käkat lunch med familjen, handlat med mamma, blivit utelåsta och käkade nödproviant(chips) för att överleva dessa 15 min vi var ute låsta. Har även betalat in auditionpengar inför veckans andra audition, Kulturama, betalat lite räkningar osv. 
Men de bästa har jag gjort nyss!
Jag har klickat hem både biljetter till Priscilla the queen of deserts - OCH balettskor och balettdräkt. Galet bra dag :D
Jag har alltså inte bara just nu balettskor och dräkt påväg hem till mig just nu - utan jag ska få se MUSIKAL på lördag kväll efter en heldag med audition :D

Nu fortsätter mitt lyckorus med finmiddag med familjen och jag ska fortsätta ignorera att det faktiskt är måndag imorgon.

PUSS
 
Och nej, vi hade inte handlat på alla affärer, bara olika påsar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0