ATR

2014-04-06 @ 13:36:25
Vilken helg! Vilken festival! 

Har precis landat i min säng för att försöka få några timmars sömn innan de bär av till nästa äventyr. 
Helgen har bestått av skratt, teater, härliga människor och ännu mer teater. Den årliga Atr-festivalen gick av stapeln i helgen och med ingen mindre än Teater 12:an som arrangör! De har krävs en del arbete och ansvar men jag tycker vår förening klarade de galant! 

Under en workshop blev jag sminkad till brännskadad döing, ungefär. 
Skrämde en hel del människor och jag kan säga att de på Ica i Eksjö vände huvudena många gånger ;)


Återförenades med min Olliver ;D 


Tittade på massa bra teater!!! 

Och spelade Fame för allra sista gången! 


I kväll bär de av mot Gbg och Jonna, ska besöka henne och skolan fram till onsdag. Imorgon ska jag även vara med i skolan och dansa, samtidigt gör jag min audition till skolan så de ska bli spännande och roligt på samma gång som är de läskigt och skrämmande :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0