Skärtorsdag

2014-04-17 @ 12:27:47
Sitter på rummet för att jobba lite vid datorn men man hamnar alltid på sociala medier, tittar film eller gör annat istället för att vara produktiv. Självkontrollen är hög...

Jag har ändå skickat in papper till Löftadalens folkhögskola och sitter coh försöker skriva manus till sommarteatern men Top Model är liksom lite roligare... ;)

Igår var jag i alla fall på Gekås med bror, emma och fredrik. Vi hade en väldigt bra dag och det shoppades mycket. Lite för mycket men men :)

Passade på att ta en roadtrip bild när vi bytte förare ;)


Pappas idoler ;)
 

Idag ska jag bara vara, sitta och ta det lugnt.
Imorgon ska vi åka till mormor och morfar för påskfirande, och lördag blir det party med mina tjejer! låter inte alls fel i mina öron :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0