Dagen D

2014-08-26 @ 08:29:32
Ja då var dagen D här.. dagen jag våndats för de senaste dygnen.
Idag har jag alltså Mickteknik i skolan och ska sjunga för några i klassen, i salongen. Något jag inte ser fram emot då jag 1. blir så nervös när jag ska sjunga för andra. 2. är sjuk och hostig. 3. har fått höra att jag inte har någon bröstklang.

Har iaf sovit hela natten idag och har för första gången sovmorgon inför en skoldag - så tar den iakt och ligger kvar i sängen än så länge. Ska snart upp och äta och sen börja värma upp rösten.
Vill bara att dagen ska gå fort så att de blir onsdag och jag kan se fram emot skolan "på riktigt" igen! ;P

Igår var jag och handlade, sen kom några från klassen hit så myste vi vid Idol. Så skönt att sitta och umgås bara!

nej nu ska jag väl gå upp och ta tag i dagen... bye


 
ingefära te - min räddning i sjukdomen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer äga sönder alla i alla fall! För du är en stjärna i mina ögon. Alla kommer bli helt till sig! Jag tror på dig och din talang, och så vida du tror på dig själv så kommer det gå galant!
Du är bäst kära lillasyster♥♥♥

2014-08-26 @ 09:24:50
URL: http://tankarnatarmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0