Humörsvängingar

2014-12-06 @ 12:05:26
Nu är denna veckan snart till ändå och de känns skönt samtidigt som de är jobbigt.
Den här veckan har varit omtumlande som attan. Mitt humör har gått ifrån euforisk glädje till frustration och ledsamhet. Allt har berott på vad dagen har innehållit.
Jag har problem med sången då jag håller på och jobbar med en ny teknik som är svår, och jag blir så frustrerad när de inte blir så bra som jag vill... Hela tisdagen var en sån depp dag efter sånglektionen och jag ville bara gråta - vilket jag gjorde två ggr under kvällen. Men de är såhär de är - man bryts ner för att byggas upp starkare. Jag har sedan i tisdags varit mer och mer positiv, samtidigt som de ligger och gnager i bakhuvudet att de är sångredovisning på måndag - 2 dagar bort och magen vänder sig varje gång jag tänker på de...! Jag är inte redo för de och de som är så jobbigt är att man inte vill stå för den sångrösten man har nu, den är inte klar och jag känner mig inte bekväm alls med de här..
Måtte de bara bli måndag kväll snart så allt är över.!

Nej nu ska jag försöka hålla humöret uppe. För idag kommer de bli en bra dag :D
Ska iväg till skolan om en timme och steppa, senare blir de julmys med HSB och sen ska vi titta på VÄNNER några här ikväll :) Imorgon är de julskyltning här i Bjärnum vilket ska bli jättemysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0