Träning, träning och träning

2014-01-21 @ 21:12:00
Mitt liv just nu har inte så mycket struktur och ordning (iallafall inte så mycket som jag hade velat) då jag arbetar som vikarie. Men träning kan ge livet fokus.
Jag har de senaste dagarna börjat fundera mer och mer på träning och hur jag ska få tillbaka min kropp som jag hade innan operationen i somras, och nu har muskelbyggandet börjat.
Min kompis Sandra tränar på ett gym i stan och jag ska imorgon köpa gymkort där. Vi var där redan igår och test-tränade och de kändes bra :) Hon har fått titeln min PT, det är ju alltid roligare att träna när man är två och sporrar varandra ;)

Idag har vi vart ute och gått, vi ska även börja dagen imorgon med en PowerWalk igen, älskar att hålla igång såhär!

Det är likadant med dansandet, det går inte dansa för mycket. Jag älskar känslan att kunna dansa ohämmat, dansa koreografi eller att dansa pardans. Alla sorters dans gör mig glad i själen.
 
foto: Erica Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0