Åh så trött...

2014-05-13 @ 11:54:09
Sitter på lunchrasten och håller på att somna... Och ändå somnade jag runt 22:30 igår och vaknade inte förrän 7:30. Jag har alltså fått bra med sömn.. Men jag har drömt en massa konstigt att jag nog inte är utvilad iaf ;p 

Denna veckan är jag halva tiden på ett högstadie och de sista dagarna på ett mellanstadie som vanligt med musik. 
Jag har än så länge haft två mattelektionerna idag och ska snart ha kemi (teori) och sen två idrottslektioner. Sen gå hem på de ;p kommer somna gott inatt efter barndansgruppen som jag ska ha ikväll ;p 

Jag fick igår besked ifrån Kulturama, dansskolan i Sthlm jag var uppe på förra helgen. Jag kom in ;D men den linjen jag kom in på kommer inte starta till hösten för att de inte var så stort söktryck som de förväntat sig. Så surt med tanke på att jag hade börjat fundera på att flytta till Sthlm om jag kom in. Dumma skolan ;) i helgen ska jag till Bjärnum så får se om de går lika bra som de gick på musikalaudition som jag hade nu i helgen.

Ja de är ganska fullt upp nu + pollen så de kanske inte är så konstigt att jag är helt slut som dagarna (: men vad gör väl de när jag har bästa familjen och vännerna som lyfter upp en! ❤️



Jag och min otroligt snygga bror 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0