vilken vecka!!

2014-11-09 @ 10:01:39
Min lägenhet ser ut som kaos efter den här veckan! Brukar vara riktigt duktig på att hålla rent efter mig men denna veckan har varit så stressig. Har spenderat minst 11 h i skolan per dag så när man väl kommit hem så har jag dött i sängen :P Har blivit sjuk också så har försökt vila så mycket som möjligt men de har varit viktiga dagar i skolan så har inte tillåtit mig att vila så mycket som jag egentligen borde!
I onsdags började ljussättningen inför höstshowen, då höll vi på i 12 h inne i salongen. Lång och jobbig dag men wow va snyggt de blir!!! Vi fortsatte med andra halvan av föreställningen på torsdagen och sen i fredags så började vi med ljudsättningen med orkestern för första gången! Återigen wow, så grym orkester!!
Igår var vi i skolan igen, då var de alla solon och kör insatser som kördes igenom och sen spelades in. Jag har dock inte haft nån röst sen i fredags så de lät förjäkligt men men.. sjöng så bra jag kunde och ska idag försöka vara så tyst jag kan medan jag fixar miljoner matlådor och städar hela lägenheten.


Ikväll blir de efterlängtad återsamling med "hela bjärnum bakar" igen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0