Vilken helg!

2014-10-27 @ 08:07:22
Jag har haft en sån bra helg!
Har hunnit med familjemys i fredags, festat med finaste vännerna i lördags och sen titta på musikalen Rent där bästa Daniel var med. Och hela lovet är packat med sånna här grejer med, så de roliga fortsätter!
Idag ska jag klippa mig och sen ett efterlängtat gympass med mina två donnor :D
Imorgon ska jag till eksjö och träffa en massa efterlängtade vänner och sen på onsdag blir de Ullared (taggad - ja!!). På torsdag blir de kalas med släkten och på fredag ska jag på massage (tack för en superbra present mami och papi) och sen halloween fest i jkpg! 
Låter som en riktigt bra vecka i mina öron!!


jag och jonna, i lördags kväll.
 
Vi åt mysfrulle igår. såååå gott!
 
 Sen åkte vi på musikal. Oh så bra de va! grät, skrattade, grät igen och njöt av musikal när den e som bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0