fjärde veckan är tillända

2014-09-05 @ 07:12:19
Fredag morgon och jag mår så bra!
Hade en jätte trevlig dag igår med rolig skoldag, rolig dans efter skolan, mys vid Harry Potter en stund innan de blev fika mys med chessecake (fryst och gjort av mig och Emelie) och bullar till "Hela Sverige Bakar"!
Jag är så glad att jag har så underbara människor runt mig!

Idag står de dans och TP på schemat och sen rullar jag vidare mot Småland. I helgen är de mys för Emma som fyller 23 + nyinflyttad i sin lägenhet så det är dubbelt upp. Sen hinner jag med att träffa min moster Kristina och Totte, + flera kompisdejter är inbokade innan jag tar tåget ner på söndag kväll.

Nej nu är de dags för frukost!

Puss!
Gårdagens mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0