kroppen försöker komma ikapp

2014-09-18 @ 22:48:20
De känns att man hade fys i måndags + ett danspass... träningsverken sitter fortfarande i såhär på torsdagskvällen. Sen har den fyllts på då det varit 3 danspass till på de... roligt, åh så roligt men aj så ont ;)
Har även dragit på mig benhinneinflammation så vilar lite halvt under lektionerna - får inte göra några hopp på 2 veckor, men dansa får jag göra vilket är gött!

Idag hade vi stepp igen och nu med mina sprillans nya steppskor :D Så roligt att få testa på det på riktigt men ojj så svårt de är ;P de kommer bli mycket övning men åh så kul!!

Nu har jag precis kommit hem från Hanna där kvällens "Hela Bjärnum Bakar" höll till idag :D underbar grej - vi är ett gäng som träffas, äter kakor och tittar på "Hela Sverige Bakar". De är alltid två eller tre personer som har bakat så de blir en massa smarrigt att äta :D

Imorgon har jag sovmorgon och jag är överlycklig! Sen får jag besök hemifrån i helgen - ska bli skönt att höra Nässjö-dialekten igen efter att umgås med alla skåningar ;)

Puss och God natt!
 
Lördagens look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0