Auditiondagar

2015-03-19 @ 19:29:50
Kan började med att säg att jag precis sitter på tåget hem från Sthlm efter att ha sökt till Dans- och Cirkus Högskolan, danspedagoglinjen (både jazz och modern inriktning).

I tisdags åkte jag upp till Stockholm efter skolan, kom fram runt 21 och var hemma hos Amanda vid 21:45 där vi åt kvällsmat och mös innan vi somnade.
Sen igår var den första av de två auditiondagarna som jag åkt upp för. 3/5 av mina pass var igår och det dansades två pass modern och sen ett pass impro. Efter passen var klara så åkte jag och mötte upp Amanda så gick vi och glodde i affärer innan vi åkte tillbaka till Högdalen och köpte med mat hem och degade i soffan innan vi somnade!

Idag hade jag "sovmorgon" till 13 innan jag skulle vara på DOCH igen, så tog de lungt i lägenheten till 10:30, åkte och lämnade min väska på stationen och sen gick jag och käkade lunch i stan i vårsolen. Sen hade jag två jazzpass - så sjukt underbart!!! :D Det är jazzlinjen jag helst vill gå, och de var verkligen Moa dans vi gjorde idag! Så med ett leende på läpparna (inte på riktigt för de vore lite läskigt om man satt och log i sin ensamhet hela tågresan hem, men inom mig ler jag) är jag påväg tillbaka till skåneland och mina underbara klassisar! Vill bara krama om hela bunten och tacka för alla lyckatill- sms jag fått under dessa dagarna bara :D

Nu - sova -  har ändå nästan 2 1/2 h kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0