Avslutning och utflyttning

2015-05-30 @ 17:32:05
Igår var en sån otroligt jobbig dag, skolavslutningen på Musikteaterskolan. Jag grät i tillochfrån under 4h, fyfan vilken dag. Men med den kärleken som finns i klassen så var de inte förvånande, alla älskar varandra och då blir de känslosamt :)

Detta året har betytt så otroligt mycket för mig. Alla klassamrater som har funnits där för varandra, stöttande som hjältar jämt! 
Jag har fått vänner för livet här! I den fulaste, bästa lilla hålan Bjärnum, har kärleken spirat! Jag är så troligt glad att jag tog steget, flyttade, satte mig själv i centrum - mitt artisteri, och fick chans att växa.


Efter detta året är jag mer mig själv än jag någonsin varit! Tack lärarna, klassen, emelie, thess, anna, hjalmar och alla andra som förgyllt året i bjärnum lite extra! ♥

en sjukt go blandning från de senaste månaderna!
 

Emelie!

Emelie och Therese

Inför Vårshowen!

backstage vårshow-15

Hjälmen/Hjalmurt/Krullmar/Hjalmar - Kärt barn har många namn som man säger! ;)

Kärlek! De här är Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0