Helgen är över...

2010-12-05 @ 23:23:37
Ligger i min underbart sköna säng och ska snart sova!
Lite deprimerad över att en ny vecka med skolarbete börjar.
Lite glad över att det börjar närma sig jullov.
Men det känns ändå underbart för jag har haft en super mysig helg med Christoffer och Jonathan. En väldigt trevligt samtal ifrån en väldigt söt emma också satt ju inte fel.
Ååh vad jag saknar den tösen! Men på tisdag, då smäller det. Kommer springa mot henne och skrika. En hel vecka har gått. En hel VECKA! ojj. Tror nog det är de längsta som vi har varit ifrån varandra, bortsett ifrån min Spanien resa i somras.

Men iallafall, nu somnar jag snart med datan i knät och det är inte okej. 
Gooood Naaatt!


(jag har fått nån förkärlek till att sminka mig konstigt och ta bilder, Fråga mig inte varför :P )

Kommentarer
Postat av: emma!!!!

åhhh, min älskade :) imorgon då jääääävlar :D:D:D:D <3<3<3<3<3<3

2010-12-06 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0