Min Dag!

2012-10-21 @ 09:55:34
det är så typiskt vara vaken redan, men men... :p

Gårdagen var helt underbar. Mysig dag på stan med mina vänner, sen uuuuuunderbar dansföreställning, hem och äta och sen vid 00 drog vi ut! Hade en sjukt rolig natt, dansade som aldrig förr på Berså - bara för att jag nu är 18 och kan! :)

Dagen kommer bestå av:
- Väcka mina sovande vänner
- Frulle
- Nordstan
- Hemfärd mot N-ö vid 14!

Har redan fått en massa grattis hälsningar på sms och fejjan så jobbar på att svara på dem medans jag ändå är vaken och rullar tummarna! :p

Så god morgon och välkomna till denna söndag, denna söndagen son är min dag!

Kommentarer
Postat av: arbe o hanna

GRATTTTIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ;) <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-10-22 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0