Glädjetårar

2014-03-24 @ 12:05:00
Nu är det slut... eller ah nästan iallafall.
Igår hade vi vår sista föreställning på fritidsgården och WOW va grymma vi var.
Jag är så stolt att få vara en del av den här ensemblen, familjen, för alla är verkligen hur duktiga som helst.


Efter föreställningen igår så blev det blommor på scenen, regissören pratade och alla kramades en massa. Jag sa att jag inte skulle gråta, men man ska aldrig säga aldrig.. För sen började Gunnar prata om glädjetåren. Det är ett smycke som vi fick efter Peter Pan -10 som har skapats av just Gunnar och Peter Gadh. För att vi skiljs med glädjetårar och inga ledsna tårar.
Anledningen till att jag grät igårkväll var inte för att vi skiljs som ensemble, för vännerna har man kvar ♥. Utan de var när gunnar började prata om Peter Gadh. Peter gick bort 2012 och finns inte längre med oss, men hans underbara scenografier gör och hans anda lever kvar i föreningen. Underbara Peter!


Gårdagens präglades också av förkylningen ifrån helvetet, så hade knappt nån röst kvar igår efter sista föreställningen. Dagen har hitills spenderats i sängen, ätit lite frukost och ska nu äta lunch innan jag drar iväg.
Idag ska jag vara modell i Ericas klass, hon läser fotografi på Sörängens folkhögskola i n-ö :)


 

förra gången vi fotade så såg det ut såhär. Idag skulle de vara mer modeinspirerat och lite mer neutralt ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0