Fredag!

2010-12-11 @ 16:25:11
Jag hade en underbar fredag! Först Eksjö Julshow med Emma, Elsa och Oskar. Sen kom Bella och Sofie också. Vi dansade, sjöng och skrek. Underbart helt enkelt! Haha vi var typ yngst där - och nyktrast! Lite roligt att se alla vuxna ta fram sina oanade danskunskaper (efter lite vin) och dansa loss med 80'tals stil. Underhållande var de iallafall.
Sen drog vi vidare till P-hallen strax efter 11 igår. Fixade lite placeringar och sen dansade vi. Lika roligt varje gång!
Kom hem runt halv 2, sen sova och idag upp vid halv 9 för att göra sig iordning för Lucia genrep. Kan säga att jag var ganska trött!

Ska ta och panikstäda mitt rum nu, min pojk kommer hit - då ska det inte se ut som ett bombnedslag.
Ha en trevlig lördagkväll för de kommer jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0