16 år nu :)

2010-10-22 @ 14:34:14
Jag hade helt klart världens bästa födelsedag :)
Först skola, inte så roligt men de funkar ;)
Sen kom Crille och sen efter lite vadslagning och massage så kom Emma och Jonathan.
Vi dansade(jag och emma då), sen lagade vi mat och efter det blev de film.
RENT kollade vi på och det var så sjukt mysigt.
Jag älskar er människor, Crille, Emma och Jonathan. ♥

Bilder ifrån igår kommer när jag kommer hem, just nu sitter jag och har datakunskap :)
Vi diskuterar när vi ska ha prov... tråkigt men de verkar som att bli om en vecka!

Nu ska jag försöka fokusera, lite svårt när man har tillgång till facebook konstant under datatimmen!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0