....

2010-10-06 @ 20:49:34
Jag har velat skriva av mig ända sen jag kom hem ifrån dansen men icke, så ska bloggen ha driftfel eller vad det stod.

Är lite sur, har varit på gott humör innan idag men nu är jag så övertrött att jag snart somnar vid skrivbordet.

Dansen idag gick bra - i slutet. Och det var grymt frustrerande att det inte gick att få in i huvudet vilket ben som leder vilket. Det gjorde mig väääldigt sur om vi säger så. Och det tar jag tag i när jag kommer hem. surt!
Sen att familjen har vårat tv:kort - för att kolla på speedway -  så att jag inte får se Grey´s anatomy gör inte kvällen bättre. 
Kanske lika bra att gå och lägga sig undertäcket och somna, hoppas på att morgondagen har lite mer solsken, lite mer guldkant i den nu såå tråkiga vardagen.

Hoppas kan man alltid.



Kommentarer
Postat av: emma!

Moa, du vet att jag ser upp till dig och glöm inte det nu. det gör inget att det inte gick så bra i början men jag förstår hur du känner min älskade <3 du är bäst!!

2010-10-06 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0