Dag 3

2014-08-13 @ 22:41:45
dagen har bestått av dans, info med rektorn och sen muku - musikalkunskap. Och wow vilken lärare :D Så otroligt härlig personlighet och den kursen kommer bli så bra. bara idag har vi sett gamla filmer + två gamla musikalframträdanden ;) helt i min smak!

efter muku'n stannade min grupp kvar i skolan för att jobba med "första skapelsen", som ska visas på fredag, sen cyklade jag och Nils till Ica för att småhandla lite, så var hemma runt 6. Åt lite, fixade matlåda och sen tillbaka till skolan för att dansa. kom hem runt 21 och har nu duschat, skrivit rent dansen och lagt mig. Imorgon blir de balett och sen drama - vilket jag verkligen ser fram emot! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0