Myslördag

2014-08-23 @ 11:35:37
Efter en trevlig kväll med klassen igår så är jag glad i själen! Vilka mysiga människor jag kommer spendera detta året med ❤️ 

Morgonen började inte lika mysigt... 
Efter att ha vaknat vid 3 och dödat en spindel (aaaah ;S) så blev jag väckt av grannens klockalarm vid 7. De höll igång i en halvtimme med de tjutande ljudet, antingen var han inte hemma eller så sov han väldigt hårt! 
När de väl slutade så kunde jag somna om och jag sitter nu och äter frukost. Har tänt ljus och tittar på vänner, de är en riktigt regnig dag så de passar bra! Ska snart till Emelie och Mollie för att titta på PH och sen blir de dans. Dagen avslutas med filmmys med de två tjejerna! Härlig lördag! 
Imorgon blir de att tvätta för första gången här - så får se hur de går ;) 

Mysfrulle :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0