Juldagen!

2010-12-26 @ 12:02:10

Mycket smickrande bild jag vet, Men det gäller att kunna bjuda på sig själv!
Men jag tycker den representerar min kväll ganska bra.
Vi hade gäster och det slutade med att jag, Lisa och Emma satt på mitt rum - käkade skumma tomtar och kollade på fortet och natt på museet. En mycket trevlig kväll helt enkelt! Har saknat er tjejer.

Idag ska jag bara slappa hela dagen typ. Farfar och Irene kommer hit och vi ska äta julmat. Under tiden ska jag packa, fixa håret och sånt för ikväll åker jag till Malmö. Det ska verkligen bli jätte mysigt, bara jag, Christoffer och hans familj! :D

Men man kanske ska ta tag i livet och börja någon stans.
En massa julkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0