Min alldeles egna ängel!

2010-12-22 @ 20:10:21
Det är nu i juletiden som jag tänker på dig mest.
Saken är den att jag aldrig riktigt lärde känna dig, jag var bara 2 när du försvann ur mitt liv.
Jag fick två år med dig när jag hade velat ha så mycket mer.
Jag har fått höra att det var du och jag.
Jag var ju ändå ditt första barnbarn och blev den som du skämde bort. Även fast jag har hört att du var en envis person som aldrig gav sig så har jag hört så himla mycket fint om dig♥ Och jag önskar verkligen att du var här just nu. Jag saknar dig även fast jag aldrig känt dig, visst barnet i mig har varit din vän men minnen bleknar mer och mer för var dag som går.
Bara av att tänka på dig så blir jag alltid tårögd, och jag ska erkänna att jag sitter och gråter just nu.
Jag hoppas att du är stolt över den jag har blivit och jag vet att du sitter och kollar ner på mig genom ett hål ifrån himlen.
Farmor jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0