Min helg har varit underbar rent ut sagt...

2010-10-24 @ 22:17:52
Igår var jag hemma under hela dagen, gjorde inget vettigt alls. Framåt fem tiden kom emma och förgyllde min kväll. Den avslutades dock i eksjö, men mycket trevligare kan man inte ha det. Först mys med Emma och sen lekar med älsklings killarna i eksjö.
Söndagen har nog nästan vart bättre. Jag och Emma sov till halv 12, mösade oss vidare till soffan för att kolla på 8 avsnitt av vänner med hennes bror. Underbar morgon helt enkelt. Sen efter många om och men kom jag hem, stcka iväg med brorsan till kyrkan och kollade på fn-konsert. Dock bara en del för sen mötte vi crille på stationen och vi åkte hem till mig och hade det mysigt. Plattade hans hår mm. :)

Nu ska jag försöka sova, och vakna utvilad och redo för en ny vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0