Redan OKTOBER?

2010-10-03 @ 21:32:41
Woow, tiden går just nu väldigt snabbt!
Känns som att en viss person (Jag...:P) fyller år snart och det är ganska underbart!

Idag var det den offeciella sista föreställningen, men vi har extra föreställningar så vi håller på nästa helg med. Kommer sakna alla så sjukt mycket. Vi har verkligen blivit som en riktig familj nu. Kan ju ta ett exempel:

En av de vuxna säger att min mamma är hans mamma, och att även han är min mamma ;)
Roligt värre.

Och om man sen ska förtydliga det hela kan jag berätta vilka åldrar jag umgås mest med, jag är då snart 16 :P
Emma, 19 år
Jonathan, 19 år
Christoffer, 17 år
Lisa, 16 år
Linnea, 16 år
och sen fortsätter åldrarna både uppåt och neråt.

Min bästa vän, själsfrände, Emma och jag hade ingen koll på varandras åldrar när vi började umgås. Det skiljer tre år på oss men de skiter vi i. Vi älskar varandra ändå och vi har så grymt roligt tillsammans. Det finns folk som inte kan hålla skillnad på oss tillochmed. Sen så när Emma tog studenten i våras undrade en massa barn varför jag inte tog studenten och vem jag skulle gå på balen med och vad min klänning såg ut som... De fattade inte att det var åldersskillnad ;)

Ta ej farväl, det är inte slut. Jag är alltid nära dig!

God natt!


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig min finaste vän.. fy fan vad du är underbar. kommer aldrig släppa dig. vare sig du vill eller inte!

2010-10-03 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0