...

2010-09-21 @ 18:13:17
Jag vet inte hur många gånger jag har fått höra att det är starkt att gråta och att man är modig nog att visa sina känslor. Men varje gång jag gråter känner jag mig obetydligt liten, ensammast i hela världen och jag känner mig inte alls modig, inte ens lite. Jag har inte någon riktig förklaring till varför jag gråter så ofta, ibland kan de bli upp till 4-5 gånger på en vecka. Och det tär på mig. Jag kan väldigt lätt bli sur, det måste jag medge, men att skrika på någon för att jag är förbannad det går inte. Jag kan inte vara arg utan att det komma tårar. Det är pinsamt! När jag är sjuk så kommer det väldigt lätt tårar när jag blir frustrerad och så sent som för 2 timmar sen grät jag. Jag tänker inte gå in på detaljer, men en tråkig dag i skolan + små gnabb + lite privata grejer gjorde att de brast. Inte roligt alls, och jag har tänkte på det här ett tag. Alltid när jag är lite halv sjuk och en vuxen säger grejer är det lättare till gråt - Konstigt!Neh nu ska jag sluta med mina gråtfantasier!...




Jag och Linnea i mellan föreställningarna i Lördags ;)

Hemma ifrån skolan för ett tag sedan, sista lektionen var franska i en och en halv timme. Inte underbart för fem öre.
och av någon konstig anledning så är det understrucket och det går inte att klicka bort. Så nu orkar jag inte med de mer så nu VÄNNER!



Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig och finns alltid vid sida, det vet du!!!!!! <3

2010-09-21 @ 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0