Händelserik dag!

2011-12-28 @ 18:23:21
Dagen började hemma hos Emma, blev en spontan övernattning hos henne igår. Inte fel alls! :)
Sen åkte vi och köpte en dator ;)
Har funderat ett tag på att köpa en dator, min andra börjar att sega allt mer, så jag har köpt en Mini-PC! 
Är väldigt nöjd än så länge :D

Vi hade dansövning idag också, men jag fick inte dansa! :(
För er som inte vet så har jag en knä-skada sedan länge, typ -07?
Den vill aldrig riktigt blivit bra. Det gick ifrån uttöjda ledband till att ha en spricka bakom knäskålen.
Och nu har det börjat göra mer ont än vanligt så jag ska vila den här veckan och sen försöka få en tid hos en sjukgymnast nästa vecka.


Bra att jag har huvudrollen i en dansföreställning och att jag inte kan dansa som det ser ut nu! :/

Ska umgås med brodern och bara mysa resten av kvällen. 
Imorgon blir de 5 timmar dans igen (för Moa: sitta och glo) :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0