Jag har gjort något hel knäppt :D

2011-12-11 @ 19:02:48
Jag kanske är galen, vem vet, men jag har iallafall precis skickat in min ansökan till Kulturamas dansutbildning! :D
Jag vet att jag fortfarande bara går i tvåan, men varför inte bara söka?
Mina kompisar Linn och Emma ska söka (på riktigt) medans jag åker med och söker på låtsas typ. Jag vill bara ha varit där och testat innan det är skarpt läge för min del om ni fattar vad jag menar ;)
Jag kommer inte komma in på skolan, men om jag mot förmodan gör de så kommer jag ändå inte gå där. Jag ska ju såklart gå klart gymnasiet först :)

Men blev ändå väldigt taggad inför våren då audition är :D
Ska bli galet roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0