Lov!

2011-02-12 @ 17:32:41
Tror väl inte någon har missat att det är sportlov nu - vilket känns super gött.
Jag har inlett mitt lov med att vara i tranås och kom hem för några timmar sedan. Jag var först och kollade på en dansföreställning som min älskling var med i - han var grym som alltid! -  och sen blev det mys hos emma med henne, Jonathan och Christoffer♥
jag har dock en massa bilder sen igår men just nu sitter jag vid min brors datorn - internet vill itne funka på min - så bilderna lär väl komma upp imorgon eller något sådant ;)

Nu ska familjen strax dra oss för att käka med två andra familjer. Mysig kväll helt enkelt, bara det att jag är så grymt trött... ;)


Over andr out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0