Min Älskade Manda!

2011-01-07 @ 01:31:00
Min kusin, världens bästa Amanda har gjort min design!
Jag kan inget annat än att älska den! Sen har hon hjälpt mig med att fixa annat på bloggen för jag är nog så oteknisk som man kan bli ;)

För er som inte vet så är jag just nu i Vänersborg och hos mina kusiner, och jag har det underbart!
Idag var jag och manda och fotade ute i snön, jag hade fixat håret så snyggt men det skulle ju såklart snöa när vi väl kom ut så mitt hår blev så fult! Bleev nöjd med typ 1 bild, om ens det!
Ingen bra fotodag för mig helt enkelt, men Amanda blev så bra på korten. Jag känner mig nästan som en bra fotograf - men det kan ju inte bli annat än snygga bilder på henne!


Amanda Åhs ♥


moi!

Nu ska jag försöka sova, kan väl vara skönt... svar JA!

Goo naatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0