Nya året!

2011-01-02 @ 21:08:38
Min datasladd har lagt av så min bärbara dator funkar inte, vilket gör att jag inte kan lägga in alla bilder ifrån nyår. Jag är lite sur för jag ville ha en sladd förra veckan men pappa sa att den funkade så imorgon är det han som köper en ny till mig!

Jag hade ett underbart nyår, bara mys i goda vännerslag!
Fick inte träffa min älskling dock men det gjorde jag igår istället. Vi bara mös, sen träffade vi hans kompisar, kollade på film och sen framåt 2 drog vi hemåt.
Idag så har vi bara mösat i sängen, vi gick upp efter 13 och vid 14 gick hans tåg till Sthlm. Framförhållning - Ja! ;)
Nu är han iaf där och jag är hemma!

När jag kom hem käkade jag frukost (spagetti och köttfärssås), sen gick jag och la mig och sov. Vaknade vid 19:30 av att pappa kom in och väckte mig. Bra där Moa. Så nu är jag pigg och kommer väl inte kunna sova ikväll istället!

Nu ska jag återgå till popcorn skålen och kolla på Morden I Midsomer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0