Christoffers present

2011-05-25 @ 12:23:32
När min fina pojk fyllde 18 år så gav jag honom något lite mer personligt än vad man nog hade gissat.
Jag ville inte ge något stort och fancy utan något enkelt mellan honom och mig.
Så jag åkte upp till mina kusiner och spelade in en låt, endast för honom.

Jag var lite smått nervös innan han hade lyssnat på den, men han var helt salig efteråt och aah, han tyckte mycket om den så presenten blev lyckad :)

Sen när vi ändå är inne på ämnet så "firar" vi 6 månader tsm imorgon. Och jag är fortfarande lite nykär ♥

puss hej!

Kommentarer
Postat av: arbe

GRATTISSSSSS till errrrrrrrr :D:D:D:D vad roligtt! <3

2011-05-25 @ 14:35:38
Postat av: Amanda (kusinen) ;)

Wie :D

2011-05-25 @ 19:01:22
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0