Kvällen som gör mig lycklig

2011-11-26 @ 09:03:49

Igår var den bästa kvällen på länge!
Det var Dansuppvisning i p-hallen i Eksjö, den årliga avslutningen för alla grupper!
Och för första gången var jag med på fler än ett nummer, jag var med på 4!
Det blev lite stressigt imellanåt, men så roligt som jag hade igår kväll har jag som sagt inte haft på länge!
Vi visade upp gruppen So Cold, lite tråkig publik för en så cool dans. Men vi kör den igen på lucia cup, då ska ni få se!
Sen dansade vi även öppningsnumret ifrån Alice i Underlandet. Så roligt att få dansa den igen ;)
Sen var det Ghost!
Första framträdandet inför publik, det blev en liten teaser inför föreställningen i vår. Och en lyckad sådan!
Och sen till sist var det våran stora grupp ifrån Abf. Som också gick helt fantastiskt bra! ;D

Aah den här kvällen kommer jag kunna leva på länge!

Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning för vi ska till momo och mofa idag med fina släkten för kalas!
Kommer bli en bra dag även den här.
Puss


Kommentarer
Postat av: Olliver

Inget kan jämföras med fredagen ;)

2011-11-26 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0