Shout it from the roof top

2011-10-19 @ 21:54:55

Dags att sova nu? Ja de känns så!
Mår mycket bättre nu än innan (vet inte om de var något med tarmen eller vad de va) så imorgon blir de skolan. Ska bli skönt att komma utanför dörren, vilket jag inte har varit idag, och sen så har jag bara en lektion imorgon som är teater så hur jobbigt kan de bli?

Sen förhoppningsvis så ska jag sjunga på Kulturskolan på kvällen. Har inte bestämt mig än, de beror på hur jag mår imorgon kväll men jag vill ändå få de överstökat på nåt sätt. Jag har inte sjungit solo på riktigt sen i 8:an tror jag så det är dags nu. Visst att jag kommer vara piss-nervös men det är så det ska va!! :))

Ajja. God natt folket!!

Bara två dagar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0