Skåda Skåne

2011-10-30 @ 09:23:15

Jag har precis vaknat och allt är tyst, eller nja. Men det ända som hörs är katten Tass som spinner bredvid mig!

Gårdagen var helt underbar!
Först var jag och Emma i stan och jag köpte kläder och saker till min maskerad kostym. Vi mötte upp Kitty och fikade. Sen drog jag och Emma oss in mot Malmö. För efter fredagens bravader så kändes de bra att slippa stressa och kunna gå i lugn takt på Malmös gator.

Asså les miserables.... Har ni inte sett den, se den!
Den va grym, sångarna var grymma, scenografin var grym och musiken var grym! Och sen var David grym också! :)
Efter föreställningen så träffade vi honom, efter en massa telefonstrul. Men de var roligt att träffa honom igen ;)
För er som inte fattar någonting så spelade David "Bill Sykes" i "Oliver" som jag och Emma var med i , i Eksjö 2007. Och han hade en stor roll i Les Miserables igår :)
Sen gick vi och åt på "falafel nr 1" vid triangeln som David rekommenderade.
Och sen bar de hemåt mot Lund igen ;)

Idag så ska vi troligtvis käka brunch på ett café, glo lite på Lunds domkyrka, kanske gå mer i affärer och sen dra oss hemåt!
Förhoppningsvis så är vi hemma runt 19 ikväll men med SJ så vet man ju aldrig!

Nu ska jag mysa mer med katten och vänta på att de andra töserna ska vakna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0