Tillbaka till nässjö

2011-10-23 @ 20:45:41

Sitter på bussen tillbaka till hemmet.
Har haft en riktigt trevlig söndag som inte kunde slutat bättre :)
Kom precis ifrån ett möte med Dan och Emma och jag har så mycket i tankar så jag vet inte var jag ska göra av mig själv!
Jag vet att jag kommer prata i hyper-fart när jag kommer hem så mamma kommer be mig att lugna ner mig, men de struntar jag i!
Vi ska börja med ett projekt snart som kommer bli så roligt och så bra!! Jag vet inte hur mycket mer jag kan säga just nu men alla dansare och teatrare ska hålla ögon och öron öppna under den närmaste framtiden ;D

Nu måste jag kolla på vägen för att inte må illa :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0